Lördag 30/8 -08

MATFESTIVALEN!! SUPA! ;) hahaha
Jobbade i går inne i stan o i dag på billingen, vänner för livet. så söta! <3

Börjar bli sjuk nu oxå :( blää, får la se hur mkt jag orkar ikv.. men har ju Liis vid sidan så ;)  <3

4 år... YEEEAH xD helvete vad vi är duktiga Markus.
detta har vi gjort bra du ;)
Trodde aldrig att vi skulle vara kompisar efter 4 hela år. hehe
Saknar verkligen tiden med dig.. tänk att vi bara var 15 & 14 år när vi träffades första gången! haha shiit minnen ;)

ska dra o fixa mig nu sen börja :)
Ha det gött alla, sup lungt ;)

Sötaste


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haj erika fan vad jag blev glad när jag fick en kram av dig igår! jag älskar dej

2008-08-31 @ 19:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0