Söndag 3/8 -08

NICE!

22:57

Vilken kväll..
hellan o Johannes har varit o hälsat på hos oss i dag :) Roligt som fan. saknat den bruden..

Haha Det är nog fan inte meningen att jag o Lillan ska bo i husvagnen :S haha
Dörren dampade så vi blev utelåsta :S hahahahahaha
Vi fick ringa till Clas o be han komma o hjälpa oss, sen skulle vi träna på att låsa dörren o låsa upp den, det gick ju skit bra då.. hahah då gick dörren i låst igen.. som tur var så var jag inne i husvangen o Lillan i tältet så jag fick öppna ett fönster till henne så hon kom in! hahaha
Snacka om att jag kommer att skratta åt denna kvällen mkt o ofta! :D






I går va det en riktig nice kväll.. min familj blev bort bjudna på mat till några av våra bästa kompisar :)
Vi satt o drack gott o käkade riktig god mat :D haha dom vuxna herrarna blev fulla.. hahaha.
På natten var jag och syrran ute och gick, vi träffade Andreas o gick tsm ner till vattnet, vi blev sittande där en stund o det var riktigt gött :D hehe

Skulle ha följt med jonas o dom på fest, men pallade det inte .. var skiit trött...

Det var många som undrade vem mitt senaste inlägg handlade om.. kan ju säga det att jag nämner inte hans namn. Han kanske tar välldigt arg om jag jiddrar om hans namn :S haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAH vi ska verkligen inte bo själva ;D

men inte vårat fel att fittdörren dampar haha.

gött att vara i örlen och träffa folk



LOVE IT :D

2008-08-03 @ 23:11:56
URL: http://carroaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0