Onsdag 13/8 -08

Helvete vad detta sommarlov har gått fort... Shiit skola snart igen :/

I morgon skulle det ha varit min sista dag på trängen, men redan nästa helg ska jag jobba igen :D så jävla kul.
Det känns fan tungt att veta att det skulle ha varit sista dagen i morgon, Jag vill fan inte sluta asso! trivs så jävla bra!!
I dag så blev jag även kontaktperson åt en av boendena xD Yeeah mycke skoj kommer det att bli....
Jag o Pauline ska allt planera ihop något roligt ;) hehe


Happ, Lysekil är nära nu... kommer fan bli gött att komma iväg lite ;)  Jobbigt att packa bara! haha ;P
 
Iiisaan <3   Fredag - Måndag .. Då jävlar Iiisaaan <3


Hepp, Nu måste jag börja packa igen så jag blir klar :)  ha det så jävla gött i skövde eller vart ni bor.. Jag ska iafl ha det skiit kul i Lysekil xD

Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0