Tisdag 19/8 -08

Rätt chill dag i da..
Var med mamma o carro o grejjade.

Sen blev jag sittande framför datorn o tötade en mupp som kallar sig Roby ;) haha
Var riktigt trevligt att tjöta med dig, det var fan underbart att tjöta med någon som har humor o grejjer  :D
Du är guld värd, Du lyser upp min dag (v
yes hade rätt tråkigt sen när han drog så gjorde denna bilden ;) Ooooh.. Jag kan xD

I morgon börjar skolan ..
Ska bli gött att träffa alla, Men är fett trött på att börja plugga igen.
Vill inte börja igen, men fan 1 år kvar.. xD
Hoppas att detta år går fort bara  :)


Sluta röka om ca 40 minuter eller nått då ;) hehe Helvete, ska fan klara detta. men kommer nog röka i morgon, man kan ju inte bara lägga av helt. men man kan ju dra ner på det iafl o det ska jag verkligen göra. som mål för i morgon så har jag att bara röka max 4 cigg på hela dagen, klarar jag detta så har jag nästan dragit 16 cigg .. ^^


Iiisaan <3  Iisaan ska oxå försöka sluta.. Lycka till babe. Hoppas på oss två denna gången xD <3


hepp, ska försöka sova snart. Ner o röka sista ciggen för i dag först.


I miss u darling <3

Ha det gött alla Pusshej

Kommentarer
Postat av: B

Söt du är mot han, men sorry girl han är min! så dra din hoe!!

2008-08-20 @ 19:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0