Tisdag 5/8 -08

Sitter fortfarande i Örlen...  fortfarande storm. hehe
Kan inte sova, sitter o messar med en av dom sötaste <3

Hur kan man fatta tycke för någon som har ett sånnt annorlunda liv än sig själv?
kärlek. kärlek o åter kärlek .. Varför ska det vara så komplicerat? Gaah, aja det är la så det ska va..



L ♥


03:45

Kan fan inte sova. Det blåser allt för mkt... tyck synd om mig .. ;)
Fattar inte att folk kan sova här på campingen när det blåser som det gör...
Hela jävla husvangen skakar ju fortfarande :S
Lillan ligger o sover, så söt hon är när hon sover ;) haha hon ligger och sover med två tjocka täcken på sig..  
Och Linus svek mig förut , han gick o la sig för några timmar sen eller nått. Så nu sitter jag här helt själv.. hehe

Linus,
Hoppas att du fattar att jag drev med dig förut om alla brudar ;) hehe
Hoppas att du inte tog det allt för allvarligt iafl! Du är speciell.. Dig kan man skämta med o massa saker xD

Haha innan Lillan hann somnade in djupt så putte jag till henne så hon kunde följa med mig på toa o så att jag kunde ta en cigg.. :)
Haha tände en cigg på fel håll förut, Första gången fan! Det kommer nog Lillan ha det roligt åt iafl. ;)

Liis, Jag saknar dig. Var fan hur jävla länge sen som helst nu :(
Vi måste ses snart! Men från den 15 - 19/8 så är du allt min
:D
Hoppas att vi får det fett roligt i Lysekil, Det behöver vi
!!

Om några timmar så kommer mamma ut hit
Måste fan diska o städa innan hom kommer, bli till att gå upp tidigt ..
Ska försöka sova nu, klocka är fan mkt nu .. Ha det gött så hörs vi :)
PussHej





23:12

Gött att vara hemma igen :)
Solade solarium i dag :) helvete va gött det var o det behövdes efter 2 dagar i storm..
Nu så är min lilla semester på 4 dagar slut..  Vilket är både roligt o tråkigt..
Vill att min nästa semester ska komma, o den får jag 5 dagar innan skolan börjar..
Dom 5 dagarna ska jag till Lysekil med Liis, Sebbe, Putte, Philip, Kevin o Marcus :D    NICE
I morgon så är det jobb som gäller.. 07.00 - 16.00 :)


Linus ville att jag skulle blogga ikv för att han skulle ha något att göra :)

Sommarlovet har gått skit fort. Har fan inte hunnit nått känns det som!
Jag kommer iafl inte komma tillbaka till skolan utvilad, hahah


YES
.
Har mina pengar till Marocko :) Helvete vad gött har verkligen fått ihop min resa själv.
( Nu så behöver inte mamma betala ) haha ;P

 Snart Linus, Snart är det allt Torsdag xD


Kämpa nu Pappa ..


Ska ta min kvälls cigg sen kolla lite på tv.
Ha det gött ..

PussHej


Kommentarer
Postat av: Linus

Får lägga en kommentar då. Ska bevaka den flitigt. :-P

2008-08-05 @ 01:42:36
Postat av: Lennart

är det mej du drömmer om?Lennart 40+

2008-08-05 @ 02:05:31
Postat av: Linus

Hmm lugnt vettu. Skämta gärna me mig, :-P är jag speciell också? Det trodde jag aldrig

2008-08-05 @ 06:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0