Lördag 2/8 -08

Regn, regn  o åter regn.. men fan va mysigt det är att bo i en husvang :)
i kväll blir det en alkokväll igen ;) Gött

Shiiit, träffade dig i  max 10 min o jag tröttnade direkt, Det ända du säg är typ.. Oooh va jag bråkar, super.. shiit jag nitade han i veckan.. Gaah! blir arg arg arg! så jävla tröttsamt att höra hela tiden!
Asso grabben , tro fan att inga föräldrar gillar dig när du sitter o skryter om massa skit i deras närvaro! du är ju bara för mkt... Inte konstigt att dina kompisar o dina flickvänner tröttnar som fan på dig!
Hatar folk som Ljuger o snackar skit hela tiden, o det är precis det du gör EXAKT hela tiden!!!
Fuck off grabben!!

Nu är kevin har på besök :) nice att träffa folk som inte komma härifran.. hehe :)

Ha det gött.. :)


Kommentarer
Postat av: Gunnel

Vem?

2008-08-02 @ 15:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0