30-12-08

Helloj helloj..


Sorry för mitt dåliga bloggande. Mitt internet strular fortfarande och det har varit mycket jobb.


Igår så var jag ensam på jobbet med massa boenden från 09.00 - 17.00.. Stressigt som fan

Samma har det varit i dag.
Blev ensam med massa boenden från 16.00 - 23.00.. lika stressigt i dag också, extremt surt ibland.. hehe

Nu när alla äntligen sover så passar jag på att blogga lite och även studera på teorin. hehe 


I morgon när man går av kl 09.00 så bär det av till Gbg med Othilia.
Ska bli riktigt nice att komma bort från Skövde, och slippa tänka på allt..


Om en dag så är det Nyår, Shit vad 2008 har gått fort och man har varit med om sjukt mycket!
2008 har varit ett år med massa olika nya tillfällen, mycket skratt och gråt...
Det är la så ett helt år ska se ut!


Äntligen så är nyår spikat!
Det blev spikat nu i natt så det känns mega bra ;)


Nu så är det nog dags för sängen, äntligen så sover mina boenden.

I morgon så ringer klockan 03.30, bör gå upp tidigare men pallar inte riktigt det. Hehe

Anledningen till att jag ska gå upp så tidigt är för att nästa personal kommer 07.00 och då måste jag ha käkat frukost, duschat och städat! Det ser alltid ut som en svinstia efter mig ;) hahaha Othilia, Liisan och dom bör veta att jag slänger mina saker över allt xD haha mästare på det tyvärr :P


Sovgott alla där ute och ha det super bra ;)


KYSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0