31-12-08

Tjaa alla där ute!

NU SÅ ÄR DET MINDRE ÄN 24 TIMMAR INNAN JAG BLI MÄNNISKA IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD
(
Bara så att ni vet ;)..........
Nu så är det ju dax att komma på nya nyårslöften!
Vet nog redan vad 2 av mina ska vara.)
Har ni kommit på era nyårslöften??

Idag så har det varit en dag som verkligen känns som två!
Haha klockan ringde
03:00 i morse. Hade då inte sovit en ända blund så jag ställde om klockan och försökte sova.
Men så har man boenden och jävla
TÅG som dånar nått enormt.
Min natt bestod av
20 minuters sömn :( ajaj, känns inte så lockande.

Gick av jobbet 09.00, men kom inte därifrån förens 09.30, tro det eller ej, men lilla Eriika fick springa upp till bussen med 2 väskor och lite mer skit i händerna :)
När jag kom ner till Ryd så mötte jag en gammal kompis (vi kallar han D). Blev stående med D som skulle dra sitt liv, fick tvinga med grabben ner mot mig.
När jag kom hem så fick jag stressa in i duschen och fixa till sig.
Anledningen till att jag var tvungen att göra detta var att klockan
10.40 så skulle jag möte Nicklas som också hängde med mig och Othilia till GBG i dag ;)


*Usch , det blev lite små dyrt..  Men fick ändå bra stuff för pengarna (tycker jag....)


För övrigt, Tack Nicklas och Othilia för en extremt rolig dag mer er!


Sitter man här nu och försöker komma in på MSN, ca 1 timme senare så har jag fortfarande inte lyckas komma in :@ Jag tror bestämt att jag börjar hata MSN väldigt mycket! Haha


Nu så blir det sängen så att man orkar morgondagen..


Ta hand om varandra där ute och ta det lugnt under nyår/nyårsnatten!

KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: Othilia

tack själv :D det var roligt, men dyrt :D haha

Btw.. ring snart då ;) haha segis.. älskar dig sessan! <3

2008-12-31 @ 00:52:16
URL: http://othiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0