....

Sitter man här sömnlös igen..
blää för såna nätter!

Börjar bli sjuk.. inte bra :(

Har precis kollat klart på veckans två avsnitt från Andra Avenyn!
Så bra va!
Kollade nog på båda drygt 3 gånger var eller nått ;P

Bästa ever ;)

Är det inte skräll att man hittar en av Sveriges sötaste och snällaste killar på fyllan?
Och sen så bor dom inte ens i samma stad, utan tusentals mil från lilla Skövde! Ajaj

Usch, så jävla skräll! Hehe


Skola i morgon :/ Sovmorgon till 10.30, men jag måste fixa till ett arbete så jag ska allt gå upp tidigt :(
Klockan ringer redan vid 05.45.. inte så kul kanske ..



** I miss your heart I miss your lonely eyes.

I want to come back for more <3


Ha det gött!

Kyss ♥


Kommentarer
Postat av: Liam

jag finns här för dej(L)älskar dej bästisen

2008-12-08 @ 01:45:33
Postat av: Annah

Liam,hon är MIN!!!THII (v

2008-12-08 @ 01:48:13
Postat av: Nina

hihi tack :D



kram

2008-12-08 @ 15:47:44
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Oj, vad jobbigt att gå upp så tidigt då du har sovmorgon :/

2008-12-08 @ 17:44:32
URL: http://isabellees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0