....

Sitter man här och tråkar..
Eftersom att man har sovit hela dagen så kan man ju inte sova...
Ajaj att jag inte tänkte på det innan jag började sova bort hela dagen... :( 
Jag är nog inte så smart som jag tror ;) haha

Lite små panik man har..
10 december och jag har inte börjat med julklapparna än *Ajdå
Någon mer där ute som inte har börjat, eller är alla klara?!


Jag önskar att L var här hos mig nu och kramades med mig, men den tönten går hellre och lägger sig och sover några mil ifrån mig! :( haha
elaking ;)



Nu har man i alla fall suttit och skrivit klart till vårat arbete i behovskursen..
Så Sara du har mejl ;) haha
Tack så jättemycket Sara att du och jag hjälps åt med arbetet.
Ett tag så känndes det som om det bara var mitt arbete.

Hepp, nu så blir det filmtittande :)

Sovgott alla där ute!
Och ta hand om er <3

KYSS ♥




**
Det är inte roligt längre, du är verkligen inte den personen som jag blev förälskad i.
Varför blev det som det blev mellan oss?
Den 13/6 -08 var en av dom bästa dagarna i mitt liv, men tyvärr så finns det inget VI längre!
Jag vill ha tillbaka dig in i mitt liv och min gamla L.S..
Jag vill ha dig i mitt liv föralltid!!
Jag saknar dig enormt mycket!
I love u babe <3

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

God morgon. Gårdagen är förbi och nu blickar vi framåt:)

2008-12-10 @ 09:27:06
URL: http://kimza.se
Postat av: Kim Ekholm

;)Idag har jag varit på Arbetsförmedlingen och nu ska jag snart koppla av lite:) sj då?:)

2008-12-10 @ 17:02:15
URL: http://kimza.se
Postat av: Tobias

Hej Erika.

Allt bra me dig idag?

hittar du på för kul?

kramis

2008-12-10 @ 20:49:54
URL: http://doffnot.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0