Gaah

Gaah!!

Mitt internet har fått för mycket av något IGEN!!

Ibland så funkar det att komma in på internet och ibland inte!
Jag har försökt hela helgen men inte lyckas!

Så nu kommer jag dra hela min helg!


Fredag:

Var med Liisan xD vi kollade på film och chillad ;)


Lördag:

Var med Liisan, Sebbe och Broshan. Riktigt nice xD


Söndag:

Kommer inte hända så mycket, blir nog en promenad sen skulle jag tro :D


Som ni ser så har det varit en vit helg! :D känns riktigt underbart! hehe


Jaja i morgon så väntas jobb. Börjar klockan 07.00 - 16.00. Nice xD

Ni får ha det super bra.

Förlåt för att min dator strular!


KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: Gustav

Jobbar du bara imorgon?Vi vill se alla dina tider!roligt att du är tillbaka igen!Jag har saknat dig

2008-12-21 @ 17:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0