Godnatt

Nu så blir det allt sängen, har kommit ganska långt på arbetet nu..
Ännu en kväll framför datorn :/
Usch hatar att ha såna här dagar, bara en massa plugg!
Men snart är det dags för jullov, och det blir det till att jobba och plugga mycket xD
Jobbet har jag inget emot.
Alltid lika trevligt att komma dit igen.
Men det dära med pluggandet, det går ju alltid att diskutera ;) hehe

Jag vet att det är ett tag kvar, men vad ska alla ni göra på erat Jullov?!


Hepp, nu så ska jag och mina vovvar säga Godnatt.

Ha en underbar natt och en megabra Fredag.

Kyss ♥


        Atos


       Nero

Kommentarer
Postat av: Lars

Jobba alla dagar utom domma dära röda dagarna.vilka fina hundar du har.är dom äckta?

2008-12-05 @ 01:01:24
Postat av: Annah

Tänkte komma till dej,men om du ska studa och jobba så kanske det inte är någon idé!Ringer dej i morgon.(L)

2008-12-05 @ 01:02:43
Postat av: Lillis

Bara ta det lugnt.Och leka med dej(L)

2008-12-05 @ 15:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0