Nemen...

Tjaaaa! :D

Sitter hemma hos en kompis och dricken nu.. krogen snart :P

Förlåt att jag inte har bloggat, men som sagt min datar fuckar sig fortfarande :@ ajaj
Måste köpa en ny kankse. hehe

I går (julafton) så blev det lite ändringar. började att jobbar redan 14.00 och i dag slutade jag 16.00..
Usch vilken natt!
spökade som fan på jobbet!!
Pauline babe, hämden är ljuv! xD hahhaa

Är ni rädda för spöken?
Usch jag är det. har verkligen respekt för det!

Någon som kollade på nyhetsmorgon i morse?!
Dom snackade med några Svenska soldater i Afghanistan!
Där bland var min kalle! en av mina bästa vänner!
Han ord fick mig till att gråta. dom frågade vad han saknade mest och det var hans mamma och hans bästa vän i Skövde!
Naaw, hjärtat! Jag saknar dig! snart har ett år gått utan dig!
Krya på dig babe, så ses vi snart, då jävlar! Vi har mycket att ta igen, supandet från min sida och solandet från din sida ;)
Älskar dig vännen! Du har absolut den största platsen i mitt hjärta Kalle Johansson! <3<3


Hoppas att ni alla där ute fick en mega jul med era nära och kära!!

KYSS

Kommentarer
Postat av: Kalle

visst fan var vi tuffa pa tv?hehe horde du att jag var nara pa att borja grata nar vi snackade om dig?!

jag saknar dig mest Erika!Du ar min basta van och jag jag alskar dig fruktansart mycket!utan dig sa hade jag slutat kampa for lange sedan!du har sa ratt sa, vi maste ta igen allt! allt som har hant hos er hemma i Sverige!Du har den storsta platsen i mitt hjarta darloo!hehe jag ringer dig i morgon eller i kvall!Jag alskar dig Erika aberg nu och foralltid! vi tva mot varlden!vi tva mot allt har i Afghanistan babe!

2008-12-27 @ 14:14:16
URL: http://JAGALSKARDIGERIKA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0