Söndag

Vilken helg! Det har varit en rolig och super bra helg! <3
Idag så kommer inläggen upp sent!
Har varit en dag med en baksmälla, som man förtjänar :P hahaha


Fredagen:
Var hemma och kollade på Idol. Broshan kom och hämtade mig vid halv 10 på kvällen.
Då kom även Sebbe, Liisan och Philip också.
Vi drog runt och strögade och sedan till ett ställe där jag och Liisan fick köra bil xD
Så jävla roligt va!! Måste bli en repris på den här kvällen, snart hoppas jag! xD


Lördagen:
Folk kommer hem till mig runt 15-tiden, vid typ 16-tiden börjar vi korka upp xD Denna kvällen så skulle vi fira Hannah i min klass! :) 
Jag, Malin, Sara, Mattias, Elin och Othilia förfestade hos mig och sedan drog vi ner till lokalen som Hannah hade hyrt.
Jag var den sista som gick och det blev la runt 03.45 eller nått, hehe


Tack alla ni Bf:are som var med igår.
Och även ett tack till dig Hannah att du fixade detta!
Det var en riktigt rolig kväll med mycket skratt och några toppen fyllor! Hehe


Söndagen:
har jag endast spenderat i min säng.. Ajaj, mitt huvud har inte alls varit i den bästa formen. Haha tänk att man är 19 år och fortfarande inte lärt sig att vin, öl och cider går inte att blanda. Haha


- Tror du att du är tuff när du hotar eller?!
Haha, Hot-sms skickade man runt när man var typ 12 år eller nått!
Väx upp för helvete grabben!



* Kalle
, Är det inte dags att komma hem nu?
Afghanistan får klara sig utan dig tycker jag! Jag saknar dig enormt mycket


Kommentarer
Postat av: FEBB

Ja, haha det får vi vara glada för! :)

Ja.. yes! inget annat val.. får ju gröna på sommaren och nu har jag grön bruna.. haha! Gud va spännande..

2008-12-15 @ 00:19:13
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Limpaan

haha vem har du å tacka för att han tjötar på dej å ser te så du kommer någon vart med körningen då?!! :P nästa lektion blir det grundkurs i att hänga brett :P

2008-12-15 @ 18:44:27
Postat av: Mattias

kanon fyllor ;)

2008-12-15 @ 20:31:23
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: Liisan :)

Det var skitkul at köra ju :) Det måste vi verkligen göra om. Hoppas ni hade trevligt i lördax, nästa gång vill jag vara med. Har inte vart ute på jättelänge ju :(

Älskar dig vännen <3<3

2008-12-16 @ 15:04:34
URL: http://liisliisliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0