Torsdag

Hello alla läsare xD

Jag får be om ursäkt att jag inte har skrivit på ett tag, men har legat hemma med 40 graders feber, halsont, ögonont och huvudvärk.
Så jag har inte orkat att sitta framför datorn.
Har mest bara legat i min säng och sovit till och från.

Men men , nu så är jag på G igen ;) hehe

Känner att jag har missat jävligt mycket i skolan :S Ajaj


Nu så har jag bestämt mig för en balklänning. Kollade på en först, men färgen på den skrämde mig verkligen!!
Haha Så nu har vi fixat en ny klänning med nya färger xD


Hepp, nu så ska jag plugga i körkortsboken.
Har lovat min
storebror att verkligen ta tag i skiten nu!
haha det är nog kanske på tiden att göra det! xD


KYSS ♥




* Det är riktigt konstigt att du betyder så mycket för mig, fast det att jag inte känner dig så väl..
Märkligt! Men du har verkligen fångat mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Åhh tack ska du ha... Jag tar tacksamt emot adresser:)



allt bra?:)

2008-12-18 @ 18:17:09
URL: http://kimza.se
Postat av: Isabella

Fin blogg :)

2008-12-18 @ 18:37:08
URL: http://bellih.se
Postat av: Limpaan

haha skit å skit :P du kommer tacka mej sen när du har den rosa lappen i näven :P

2008-12-18 @ 19:04:50
Postat av: Kim Ekholm

Jo det är bra nu. Åt lite nyss så nu håller jag mig en timme till:D hehe

2008-12-18 @ 19:07:10
URL: http://kimza.se
Postat av: tiffany

This is a really great website


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0