Lördag

Herregud vilken kväll det blev i förrgår ( Torsdag)

Jag önskar att den dagen aldrig hade ägt rum fan!

Förlorade 3000 kr, men jag har ingen aning på vad!
Ajaj förlåt mamma, jag sa ju att jag inte rörde pengarna.
Men oops, det gjorde jag visst!


Igår satt jag och snackade i telefonen med Wille.
Haha Tack för efterfesten ;P
Tss, kan man tänka sig att väster höjdare och Kavelbro:are ,kan supa till det tillsammans? Haha


Aja, i dag så ska jag ut med Mrx :) som även han var med på både krogen och efterfesten, man får tacka för dansen. Mycket trevligt xD

Idag så skulle det ha blivit festa, men jag upptäckte när allt var bestämt och allt fixat att jag jobbar i morgon..
Jag börjar 09.00 och jobbar tills 17.00. blev till att backa ut.
Hehe får ta igen det på nyår hjärtat mitt :) 
vi får tänka att vi bara skjuter fram det ett tag som du sa xD hahaha


Hepp,  nu så måste jag fixa mig, sen så kommer Mrx och hämtar mig!

Ha det gött alla!


KYSS



Jag trodde att vi var polare, men du tar mig bara förgivet som alla andra gör!
Du kommer bara till mig när du inte har nått att göra, vill låna pengar eller lösa allt med nyår!!
Så falsk du är....
Tråkigt att jag verkligen kunde offra allt för dig, men verkligen inte längre!
Usch, känns inte så bra att bli tagen förgivet.
Ibland så kan du bara ringa och säga - Eriika fixa detta, Eriika gör detta, Eriika ka du följa med mig dit?.
Men såfort som jag vill ha hjälp med något så behöver jag inte ens tänka på dig, du skulle aldrig ställa upp för mig elle någon av dina polare..
Liite sorligt att bli kallad din bästa vän..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0