Lördag

Tjaa :)

Igår så blev det en kort dag i skolan.
Började skolan klockan 08.30 och slutade min sista lektion 11.00 typ :D
Drog hem och sov efter skolan, därför jag inte skrev i går. Sorry för detta!

I går kväll så vaknade jag  runt 7 av telefonen..
Jag och Othilia betsämde oss för att vi skulle mötas på rese.
Jag hade 15 minuter på mig innan bussen gick. hehe
Jag mötte henne och seda drog vi hem till Liis, där hon och Sebbe var.
Vi skulle kolla på film.. Men det blev mest att vi satt och snackade skit! xD hahaha goood teeam ;)

SNÖ!! Det kom ännu mer snö igår. Nu är det verkligen vitt ute! xD

I dag så blir det krogen med folk... Liisan ska firas! :D

Hepp,  nu så ska jag fixa till mig och sedan dra till Othilia :)

Ha det så bra ikväll!

Kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0