I kväll ..

Godkväll alla läsare xD

Har haft ett litet samtal med min syster nu under kvällen.. xD
Alltid lika trevligt, men i kväll så var det mycket snack om hennes framtid!


Jag har lovat henne att om hon sköter skolan så ska jag bjuda henne på en resa ner till Marocko under sommaren eller våren -09 ;)
 Med detta avtal så betyder det att Lillan (Carro) får ändas ha 10% i frånvaro (ända fram tills sommarlovet) och hon ska gå ut med G i alla kurser..

Anledningen till att jag skriver ut detta här är för att det alltid kommer att finnas ;) nu så kan jag inte neka detta..
Allt står på svart och vitt!


Anledningen till att jag går med på detta avtal är för att jag vet att DU kan carro!
Jag vet att om du verkligen vill något så fixar du det. Jag vet att du så gärna vill tillbaka till Marocko så det är en självklarhet för mig att gå med på detta!


Lillan - DU  är ljuset i mitt liv!
Utan dig så hade jag inte fixat nått, så fort som jag gjorde ett misstag så fanns du där vid min sida extra mycket och stöttade mig.
Nu är det min tur att finnas vid din sida extra mycket och stötta dig!
Om du inte fanns i mitt liv som en pelare så hade mitt liv varit ett helvete i dagens läge.. 
Det är p.g.a dig som jag fixade till mina studier och nu är du på väg att falla! Nu är det min tur att vara en pelare åt dig!
Jag vet hur det känns när skolan går skit, jag vet att allt runt om en också går åt helvete på grund av skolan...
MEN MEN låt inte skolan trycka ner dig, ställ dig upp och visa vad du kan! Du har bra betyg Lillan, håll dom nu bara!
Se till och fixa detta så att vi kan dra i väg sen. Så att du kan njuta av Marocko i april och av Marocko i sommar eller höst! Visa alla att du nu kan..
Chocka alla lärare och alla andra idioter som trycker ner dig!
JAG VET ATT DU KAN OM DU BARA VILL! Och innerst inne så vet jag att du verkligen vill gå ut gymnasiet med bra betyg,
du vill kunna läsa till det du vill sen och det kan du, om du fixar dina studier under de kommande 3 åren..
skiter du i skolan nu så kan du hälsa hem babe..  Jag finns här och jag tänker stötta dig igenom detta..
VI tillsammans ska visa alla att du kan, men det mesta hänger på dig!

KÄMPA LILLAN <3



Repris?! Upp till bevis ;)


Godnatt alla mina läsare!
sov gott och ta hand om er.


Kyss ♥


Kommentarer
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Hej! Tack, vad kul att du gillade mina foton! :) Ja, det är jag som tagit alla foton på bloggen om inget annat står :)

2008-11-04 @ 10:20:02
URL: http://therre.blogg.se/
Postat av: Anonym

i love u babe and i miss u so much

2008-11-04 @ 15:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0