Lördag

Va rätt chill i skolan i går..  
Det var ett par stycken som var bakis. Hehe

jag GJORDE INGET på hela dagen! :S
Herregud, kommer komma efter ännu mer, men man får allt skylla sig själv som min lärare sa till mig i går! Hehe


Haha, vi var ett gäng som skulle dra och käka.. OMG
maten såg ut som något helt annat, det var soppa! Den såg inte allt så lockade ut.
Så när vi står i matkön så gapar jag till att jag vill käka pizza ist!
Och så blev det. Jag, Othilia, Matte, Sandra och Josse drog och flötade xD hehe
Tack för en trevlig lunch med er..
Hade det jättekul. Och alla fick mycket sagt! Saker som INTE vill dra från mitt huvud! haha


Yes :D Helg äntligen, jobbar ju i går så för mig började min helg runt halv 10 i går xD hehe

Va hur kul som helst att jobba i går! Fredag och då betyder det läseträffen i basen.. riktigt kul


Happ, i dag så ska jag till min mormor..
* Usch *
hahaha men men klart att man offrar sig för några släktingar som har åkt från tyskland.
Dom skulle ha kommit i onsdags redan, men det hade blivit problem med flyget. Så dom kom i går eller nått.. hehe

Ska bli riktigt roligt att träffa dom igen. Har inte sett vissa av dom på typ 10 år. :/


Efter det så ska jag ringa till min tvilling ;) haha Nej men Othilia. Sen så ska jag slå en pling till LiiSaan också :)
Vad som händer då vet de fan. Skulle blivit party i dag, men är nog inte på humör för det..


Ni får ha en bra lördag!
Ta hand om er!


Kyss ♥



~ Ibland så tror man att allt kommer bli så jävla bra, men så dyker det upp ett nytt jävla problem!


Kommentarer
Postat av: Othilia

älskar dig hjärtat! <3

rrrrring sen ;) hehe

2008-11-08 @ 14:46:10
URL: http://othiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0