Måndag - Leeedigt!

Underbart! haha
Ledig i dag och i morgon, det känns riktigt gött!
I morgon är det studiedag och i dag så fick ve ledigt från i lördags då det var öppethus xD *GULD

Jag och Nero var ute och gick i typ 3 timmar! Sancka om att det var kallt!! Hahaha

Hepp, ska dra mig och fixa lite saker nu..
Blir alldelses strax hämtad av en greeek! ;) Haha Skojja bara med dig, darloo <3


Du tror att du är min vän, eller du ska typ föreställa det..
Men ändå så baxar du mina ideér, mina kompisar, mina saker..
Men det värsta av allt, är att du går runt och snackar om mina hemligheter som jag har sagt till dig i förtroende..
Ooops, DU har gjort bort dig!
Jag kan inte se dig som en äkta vän. Sorry..

Hepp, ska dra mig nu
Ha det gött alla!

Kyss ♥


~ Saknar dig babe!



Kommentarer
Postat av: Liam

VA INTE SÅ ELAK!!HAHAH (L)(L)(L)(L)

2008-11-17 @ 12:31:30
Postat av: Lillis

och jag saknar dej! (L)

2008-11-17 @ 23:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0