Måndag...

Helloj alla glada läsare xD

I dag så fick jag sovmorgon :)
Underbart, gick inte upp förens halv 9..
I skolan i dag så fick vi tårta, eftersom att skolan fyller 50 år.
Haha min och nettans va nog godast asso! Or not*
Jag och nettan är laktosbarn så vi kunde ju inte äta den goda prinsesstårtan..
så vi fick någon annan skit!
Något med massa grädde! Haha
Det var as lite deg och sedan massa grädda! inte så gott
Man kände bara grädden   ... Som naturligtvis var laktos ;)

Efter skolan så  åkte man han och soov :G Så jävla gött
Men nu så sitter man här och funderar på HUR man ska kunna sommna om igen...
Ögonen g¨r i kors, men kommer man kunna sova sen?! hehe
Ooh vilket dåligt väder det har varit i dag!
Det började åska, spöregna och sedan hagla när jag och my babes´s va ute och blossade i skolan!
USCH vilket väder..
Det är ju nu som man verkligen längtar bort, bort till ett varmt land, där man kan sola och bada!

Hepp, nu ska jag dra mig. Sorry att det blev en dålig upptadering i dag!


Ha det gött

Kyss ♥

~ I miss u babe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0