Nemen!

Hello alla mina glada läsare xD

I dag så har det varit en lugn dag..
Gick upp tidigt, hämtade lillan och sen så drog jag, mamma och Lillan till Hjo. .
Gick och hälsade på Liisan lite som stod där under julmässan, sedan så tog vi ströget förbi farmor.
Tyvärr så var hon sjuk så vi åkte nästan lika snabbt..

Men jag hann allt ta en promenad i Hjo (: 
Helt underbar stad det där, träffade några gamla kompisar, Victor och Koffe. Hehe dom  följde allt med på promenaden. Tjötade gamla minnen och grejjer. Hehe

Saknar den tid då man var liten och inte behövde bry sig om nått!
Då alla kompisar man hade runt om sig var ärliga! Var helt underbara, men vad fan är dom nu?!
Tss, alla dissar en för att vara coola och tuffa..
Fick kritik i dag om att jag umgås med fel folk!
Vad är det för skämt eller?
Folk vet inget om mig och mina kompis.
Personen i frågan satt bara och snacka skit!
Fick höra att mina kompisar har snackat skit om mig bl.a. mitt sätt som person och om Han!
Vad fan vet alla ni om det?! :O
Ni vet bara det som jag har skrivit här på min blogg..
Jag tror inte att mina polare är såna som snackar skit om mig bakom ryggen!!
Eller jag har ingen aning! Kanske gör dom det……


I dag så skulle det ha blivit fest i Vårgårda, men en viss person skulle dit så jag hoppar det.
Pallar inte bråk eller nått..
Marcus, GRATTIS PÅ DIN 20 ÅRS DAG!! <3

~ Bror, kom och rädda mig!
Du är den ända som jag litar på just nu..





Ända sedan du kom in i mitt liv så har allt handlat om dig!
Det har alltid varit på dina vilkor!
Och nu orkar jag inte med dig mer. Har hotat dig heela sommaren att säga upp kontakten med dig och vet du vad?!
Babe! Nu gör jag det.
F*ck U!

Kommentarer
Postat av: Othilia

Be strong!!

Vi mot världen!! <3 I oändlighet!

Älskar dig! <3

2008-11-30 @ 00:23:54
URL: http://othiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0