Oooh...

Sitter man här, dagen efter..
USCH mitt huvud och kropp är inte alls med mig. hehe
Snackade precis med Sara i telefonen, hon mådde inte heller så bra, och det kan jag förstå!
Shit va hon skämde ut sig i går. hahah xD Men jag diggart.. ;)
Jag vet mer som skämde ut sig i går! hahaha
Nog om det, nu så blir det till att sminka sig och sen dra till skola...

Skola från 08.30 - 13.30 om jag inte minns fel. Sen är det jobb från 15.00 - 21.00!
Guud, vad jag älskar en dag som denna...
Vill bara krypa ner i min säg igen och tycka synd om mig.. xD HaHa

Aja, ha en nice dag alla ;)

Kyss


Kommentarer
Postat av: Mattias

menar du mig eller?

2008-11-07 @ 13:19:44
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0