Othilia <3



Naaw, hjärtat!
Jag är så glad över att vi hamnade i samma klass för drygt 2,5 år sedan!
Jag är så Otroligt glad över att jag har blivit en av dina bästa vänner!
Du betyder så otroligt mycket för mig min tvilling!!
Utan dig så hade jag
ALDRIG klarat mig!
Du har en enorm plats i mitt hjärta vännen!
Ett liv utan dig vill jag inte tänka på!
Jag vill att hela världen ska veta att detta tvillingpar ska gå hand i hand ut hela livet!
Jag kommer
ALDRIG att släppa dig!
Inget eller Ingen  ska någonsin få komma emellan dig och mig babe!

Eriika Åberg <3 Othilia Ljunggren  = Twins 4-ever ;)

Kommentarer
Postat av: Othilia

aaaaw!! :D va gullig du är!! Hand i hand ska vi ta oss igenom livet!! Genom eld och vatten, genom sorg och gädje, genom ALLT! Du har den största och den vackraste platsen i mitt hjärta! Hade inte du börjat i samma klass som mig så vet jag inte om jag klarat mig igenom gymnasiet! Du finns alltid där och stöttar mig genom allt de svåra och du finns alltid där att skratta med när något roligt har hänt! Med dig har jag bland dom roligaste minnena i hela mitt liv! Och fler ska det bli! Jag älskar dig otroligt mycket! Och INGENTING eller INGEN kommer kunna sära på oss! Vi har nu två mål att ta oss fram till ihop, först studenten och sen lägenheten vi ska skaffa ihop!! :D ååh.. många lyckliga minnen ska vi skapa ihop!

Älskar dig sessan! Twins forever and ever! <3

2008-11-30 @ 21:57:20
URL: http://othiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0