Söndag..

I dag har jag jobbat och träffat Pauline xD
 hehe så länge sedan nu!
 Guld är du babe ;)
Vi var på Bio, såg på Mamma mia.. haha Jag tyckte inte att den var så bra..
Pauline och en av mina boenden lär ha älskat filmen, eller vad säger du? såg du mycket? hehe
Somnade och grejjer..
hahaha

* Nu så vet man verkligen vilka det är som är ens riktiga vänner..
Ni andra kan dra åt helvete..
Det är sorgligt att det ska behöva gå så här långt..
Det är tråkigt att vissa ska leva ett dubbel liv, ett liv av svek och lögner..
Varför inte vara ärlig och säga sanningen?!
Man ska våga stå för den som man är!!
Jag behöver inte ha några vänner som ljuger mig rakt upp i ansiktet, som ljuger varje gång det är något.
Jag har fått nog av det..
Jag har fått nog av att ge 110 % till dig och du ger inget till mig!!
Det är så jävla sorligt att du ens har hjärta till att göra något sånt här!


Haha så jävla skrattretande .....




Aja ska dra mig nu.. Min Alice och Gustav  (kusiner) ska komma xD
Ha det gött

Kyss  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0