Tisdag ...

Tjaa ala glada läsare xD

Först så måste jag bara säga att JAG tycker att det är grymt roligt att det är så många som läser min blogg! xD
Tack för detta alla läsare :)

Min dag började bra.
kom till skolan och hade 1 lektion. Hade behov från 08.00 - 10.30
Vi fick sedan vänta i drygt en timme innan vi fick luch.
Eftersom att skolan fyller 50 år så skulle det vara lite lyx, men det tycker inte jag.
Det var som vilket luch som helst bara att det var modevisning också!
Det va riktigt kul att kolla på.

Efter maten så blev det tipspromenad om skolan.såå seriösa va vi ;) hahaha
Jag,sara och malin sprang på Rickard sen som körde oss till en godisaffär! :G haha
gott gott!

dagen avslutades med en form av konser i hallen!
riktigt nice dag, har inte behövt göra ett skit i dag! haha xD
Jag bara älskar sånna dagar :)

Ooh just det, ska kanske säga GRATTIS KAVELBRO! xD 50 bast, det är inte dåligt..   hahahah

Nu så blir det till att plugga och sen så ska jag kanske vara med babe och MrX ;)

Ha det bäst!

Kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0