Tisdag..

Helloj alla glada läsare!


I dag har det verkligen inte varit min dag. hehe

I morse så sov jag lite längre :)
alltid lika underbart.
Jag och Lillan fick springa till bussen! Och vem är inte stjärnan som halkar?!! Joo självklart så är det JAG!!
Jag drog i med huvudet först i asfalten :S ajaj men det första jag sa när Lillan tog tag i mig var : Fan min cigg!!
Haha hade precis tänt skiten.. Otur, någon där uppe måste asso hata att jag röker ;) hehe


Happ, skolan började 08.00 i dag, med behovs kursen.
Och då skulle jag och Sara upp till badet och vara med en klass från 4års.
Vi skulle ha simkunskap med dom.. DRA Å BADA va dom var duktiga..! hehe

Vi också Sara, vi var fan grymma i dag. Tycker jag xD


Annars va la dagen bra, fram tills det att jag skulle dra i väg och jobba..

Vem missar inte bussen?! Hahah joo jag, bussen åkte förbi mig typ. Fan va arg jag blev.
Jag och b-m, Sandra, Pauline och M.
Var på arenan och kollade på IFK :D grymt bra spelat för övrigt..

Ooh va sugen man blir på att börja igen! Ångrar mig som fan att jag slutade..

BTW Sandra.. Nästa vecka igen eller? Onsdag om jag inte minns fel ;) hehe


Nu så har jag och Lillan kollat på "Kniven i hjärtat" Så jävla bra ;) hehe


Hepp, nu så blir det sängen snart..


Ha det gött alla.


Kyss ♥


Lillan, Jag finns här!
Vi ska fixa allt till och med om det blir en tripp till en annan stad ;)
Jag älskar dig lillasyster över allt annat! <3


Kommentarer
Postat av: Lillis

skräll att du är klant och ramlar

2008-11-05 @ 18:35:21
Postat av: Liam

HAHAHAHAHAHAHAHAHA KLANT!!

2008-11-05 @ 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0