Torsdag kväll....

Har varit en bra dag i GBG.
Tack alla <3
När man kom hem från GBG så drog man ut med LiiSaan. Vi var ute och gick några timmar och bara snackade!
Riktigt skönt!

I morgon så är det skola igen :/ Usch orkar verkligen inte.. hehe


~ Förlåt...
Jag önskar att jag kunde få en ny chans av dig och visa vem jag är.
Jag vill visa för dig att jag är en helt annan person bakom detta skal.
jag är hemskt ledsen över att jag har varit rädd och osäker, men hade du varit i min sitts så hade du nog också känt som mig.
Ibland så vill man bara backa tiden! Ta vara på all tid som vi kunde få tillsammans men som vi båda sket i.
I morgon kommer dagen som jag aldrig ville skulle komma.. Men just i dag så har jag bara längtat efter denna dag.
Jag blev sviken igen, och jag vet inte ens varför!! Jag känner stark mycket för dig och ville inte att allt skulle sluta så här.
Jag ångrar mig att jag tänkte efter så himla mycket, jag skulle låta allt bara ske!
Jag ångrar att jag inte tog vara på de månader som jag fick med dig..
Vilken idiot jag är!!
Jag vill bara att du ska veta att jag gillar dig fett mycket, och skulle verkligen inte säga nej till en ny chans...
Nu har jag öppnat mitt hjärta, nu är det din tur. Tala om för mig vad du verkligen vill så jag vet!
Jag var berädd på att lämna skövde för din skull..
men hur kommer allt sluta nu?!
L <3





Nu ska jag gå ut och gå en sväng, känner att det var många känslor som kom fram i detta inlägg.
Förlåt för detta! Men var tvungen att öppna mitt hjärta lite..

Ha det gött!

Kyss ♥

Kommentarer
Postat av: Liisan :)

Tur att det var så varmt och skönt när vi var ute och gick (inteeeee) :(

Älskar dig babe <3

2008-11-13 @ 23:00:37
URL: http://liisliisliis.blogg.se/
Postat av: Mattias

Storasyster<3 Finns vid din sida, bara att höra av sig när som helst<3

Tack för igår<3

2008-11-14 @ 08:22:27
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0