Torsdag kväll..

Mmm. nu så har denna dag också gått!

Nää fy!  vad tiden går fort, Det känns som om man åker till skolan, kommer hem, pluggar, sover!
Inte bra, var är all den fri-tid som man hade förr?! :O Oj oj inte bra.

I morgon så börjar skolan 08.30, den håller på fram tills 09.40 tror jag, om jag inte har fel. hehe
Efter det så slutar skolan. Vi ska nämligen ha Colombia projektet.
Vi i vårat hus, BF & LP ska försöka få ihop så mycket pengar som möjligt och sedan hjälpa dom där nere, med en brun eller skola! :)
Tyvärr så får vi 3:er inte vara med på något annat än samla in pengar. Lite synd

Nu ikväll så har jag spenderat min tid framför datorn.
Har försökt renskriva mitt Svenska B inlämning som ska vara inne i mogon.. Hmm, har typ halva kvar! Ajaj..

Jag måste bara tala om att jag är riktigt stolt över mig själv!
 Så mycket som jag har pluggat nu de sista 2 åren har jag ALDRIG pluggat!
Shit, alla mina gammla klasskompisar vet att jag ALDRIG gjorde mina läxor, var typ aldrig i skolan.
då hade jag inget mål! Men det har jag nu!!
Jag ska fixa skolan! ska gå ut med minst 3 IG (som jag har sedan 1:an Och inte kan jobba upp)!! Bara dessa tre!
Shit, undra om jag verkligen klarar det
Men men men , det lär man aldrig få veta om man inte chansar och om man inte ger 110% varje dag!
Såå Othilia och Jag, Vi ska börja ge drygt 500% i skolan varje dag!


Vi ska satsa på en vit helg!
Vi behöver inte dra på krogen varje helg ;) Hahahaha
Det behöver vi ;)
Hehe darling, vi kommer att lyckas!
Skit i alla killar.. dom bara sårar oss..

M & L Kan slänga sig i väggen, i helgen så har vi tjeejhelg! xD <3<3



Nu så orkar jag inte skriva mer.
Mina ögon kommer gå ihop totalt snart ;) hehe
Så jag får allt råplugga i morgon! Och kanske då brevid min favvo blondie xD Haha

Hepp, nu så blir det en nattcigg. sedan sängen!

Ha det bäst alla där ute och sovgott ..


Kyss ♥


Kommentarer
Postat av: Annonsera gratis

På onsdag öppnas en ny blogg. En köp och säljblogg!

Har du någonting som du vill bli av med, släng in en annons helt kostnadsfritt!

Självklart kan du göra fler än en annonser!

Eftersom det är gratis så har du ingenting att förlora!

Lycka till!

2008-11-28 @ 00:07:08
URL: http://annonsera.blogg.se/
Postat av: Liisan :)

Du kmr klara skolan så jävla bra eriika. Bra att du tror på dig, jag tror oxå på dig.

Älskar dig hjärtat <3

2008-11-28 @ 15:06:51
URL: http://liisliisliis.blogg.se/
Postat av: anonym

söt blogg du har sötnos!



kram!

2008-11-28 @ 15:47:37
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Othilia

åh, hade verkligen velat ha en vit tjejhelg i helgen =/ så typiskt att man blir sjuk när man planerar nått!

Älskar dig mest sessan!

2008-11-30 @ 00:18:25
URL: http://othiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0