YES :)

Jag fixade det!
Lyckades lämna in mitt Svenska B arbete till och med en halv timma innan mappen stängdes xD
Snacka om att jag är bäst ;) hehe
Klockan 23:30 fick min lärare mitt arbete :)
Tack
Neta (min granne), Min moster, Malin och Nettan för er hjälp xD
det betyder mycket för mig.


Ooh, offrat en hel fredags kväll till detta typ! hehe
Herregud, trodde ALDRIG att jag skulle fixa att vara hemma en hel fredag med mamma och pappa.. hahhaa

vi kollade på idol förut..
YES Johan åkte!! haha
Robin eller Alice ska vinna xD

Men men, nu så ska jag ut och röra på mig lite, men kan la inte sitta inne en hel dag!! haha




* Othilia babe, bli frisk nu!!! <3


bröt även vadet i dag!!! ajajaj
blev ingen vit helg.
Pappa bjöd på en cider och lilla Eriika kunde inte tacka nej!!
FAN
Men en cider gör la inte så mycket?


Hoppas att ni alla där ute får eller har en trevlig fredags kväll!

Ta hand om er!!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Lillis

Hahaha dåligt Eriika!!ses snart i vårgårda älskar dej lillasyster (L)

2008-11-29 @ 18:43:28
Postat av: Othilia

nee, en cider gör inget..

Vi kör vår vita helg en annan helg ihop!! :)

Det blir roligare då :D

hehe älskar dig sessan! <3

2008-11-30 @ 00:21:31
URL: http://othiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0