3/10 Kvällen..

Kvällen började med en förfest hemma hos Sandra inne i stan.
Det var jag, Otto, Emelie, Sandra & Matte.
Vi drog till Krikelin o kollade lite sedan blev Voda...
Träffade massa roligt folk ute, kul som fan hade vi också. hehe
Efter krogen vid 2 när den stängde så sa vi hej då till Matte och Emelie.
Jag, Otto, Sandra drog med hem till två killkompisar och hade efterfest..
Den efterfesten slutade runt 8 i morse.... hahaha
Som ni kanske förstår så har jag inte mått så bra i dag. hehe det har nog ingen av oss. ;)


I dag så blev det till att dra upp till stan vid 3, Jag, otto o Sandra käkade på euro baguette. MUMS!
Kollade runt lite, sedan gick vi upp till Sandra o myste lite xD nice.
Nu så sitter jag och otto hemma hos mig och färgar håret :)

Senare ikväll så blir det nog en mysig filmkväll eller en dejt med storebror xD
Jag hoppas att alla hade en bra kväll i går.

Tack för en underbar kväll och en kväll som alltid kommer att finnas i mitt minne,
Jag älskar er mina små töser & matte ;)
 ♥

Kyss  ♥

Kommentarer
Postat av: Limpaan :P

Dejt med storebrochan :P något nytt :P

2008-10-05 @ 11:40:59
Postat av: Mattias

fan vilken kväll :D <3

2008-10-08 @ 22:57:04
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0