ÄLG :O

Helloj..


Haha va ute med MrX förut..
Herregud, det sprang ut typ en ÄLG eller nått mitt framför näsorna på oss!!!
har nog inte vara så rädd på länge asso.. hehe



~ Gaaah, jag får snart ett stort utbrott på dig!!
Du säger att vi ska vara bästa vänner, men ändå så går du och snackar skit bakom ryggen på mig..
Är det något som du inte gillar, så kan du la ta o säga det till mig..
Du behöver ju inte gå runt och snacka om mina problem till massa andra, kom till mig istället..
Men guud, glömde ju att du är ju sååå feg...
Du kanske inte våga.. är det så kanske?!
Men då vill jag bara säga en sak : Väx upp och sluta jiddra skit!!

Kommentarer
Postat av: strand

haha en älg btw tack förkomentaren hehe klart jag fortsätter

2008-10-14 @ 21:20:06
Postat av: Liam

Du e la rädd för älgar och bjärnar?

2008-10-14 @ 21:37:51
Postat av: Eriika

Svar till Liam: Yes Yes, Det är jag allt.. Har alltid varit o kommer alltid att vara det :/

2008-10-14 @ 22:23:40
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: Eriika

Svar till Strand: Yes, kan du tänka dig.. en ÄLG i RYD !!! hehe varför tacka för kommentaren? dummer, är ju sanningen ;) hehe

2008-10-14 @ 22:24:40
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: Liis

Men gud vad är det som har hänt? Är det någon som är elak mot dig :(, då jävlar slår vi människan ;P

2008-10-15 @ 20:34:55
URL: http://liisliisliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0