Hjo...

i dag så tog man en tripp till Hjo xD
Hälsade på min farmor som fyllde år i går och så var en av mina farbröder där med halva sin familj.
Roligt. inte träffat dom på ett bra tag.  :)
Fick även se mitt kusinbarn i dag för första gången. dock på bilder, jag o min kusin bor ju några mil ifrån varandra. 
Jätte fin va han, kanske lite liten men.. hehe
Han ska hela Alwin. Coolt ;) hehe
Gött att det har varit en chill söndag idag :)

*Snälla du, kan du inte säga vad du vill, så att jag vet..
Jag saknar dig babe..<3



Hepp, nu blir det till att plugga o lite grejjer..
Ha det gött.

Kyss ♥


btw, Så här blev huvudet efter en färgning av Otto i går kväll ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0