I Går!! xD Vilken dag!

Skolan först. Hade historia prov..
Det gick nog åt helvete..
Jag fick skäll av min lärare framför HELA klassen! Jävla *PIP*
Om du nu tycker att jag trycker ner dig och svarar dig elakt, så kunde du la säga det till mig på mitt utvecklingssamtal som jag hade för bara drygt 1 vecka..
Asso jag tror inte riktigt att jag har ändrat mig på 1 vecka... KNAPPAST Så varför inte säga något då??!!
Jag blev så jävla arg så jag tänkte riva ditt prov o gå därifrån.. Sen så kommer du o fjäskar.. Ihelvete heller att jag tänker snacka med dig!
DU ska be om ursäkt fan...


Yeeah. först så va det Lena o Orup med Mamma, Pappa & Lillan..
Haha hatar dom två, men det va kul!
VEM FICK EN PUSS?! :O hahaha xD
Sedan blev det till att halsa alla mina cider för att sedan kunna gå in på krogen. haha
Va ju utgång i går eftersom att Josse o Hanna fyllde 18 år..
Kommer inte ihåg om jag träffade alla.. Men men
Jag o Elin xD It´s guld. hahaha xD
Sedan blev det Vatra o Voda med alla andra i klassen och många mer.. En riktig rolig kväll.
Haha blev ju VIP o grejjer, men drog inte dit..
Va ju ingen annan som ville följa med..  :(

Träffade massa gammla polare i går, helvete vad NICE.. Det var människor som jag inte sätt sedan högstadiet på Rydskolan och det var ändå för 4 år sedan!

Förlåt otto om jag bråkade med dig igår, men det fattar du la själv att du inte kan gå hem själv... Som tur är så finns min mamma som hämtade dig o körde hem dig ;)

Nu så sitter man här o mår verkligen skit.. Men som min mamma brukar säga, det är självförvållat....
Haha  nu så kanske man ska börja tänka ett steg utanför  sängen.. hehe

ha det så bra så hörs vi i kväll eller i morgon.

TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR KVÄLL! BF3, NI VET VERKLIGEN VAD MAN BEHÖVER!!
JAG ÄLSKAR ER!!!! <3

Kyss ♥

Kommentarer
Postat av: Peppe

Tack för kramen!

2008-10-11 @ 16:33:24
Postat av: Annah

Du va ju inte något full igår eller. Hahahaahahaha

2008-10-11 @ 16:33:49
Postat av: Agge

HAHA jävlar vikken kväll :) den måste göras om xD<33

2008-10-11 @ 18:14:22
Postat av: Eriika

Svar till Agge: Det tycker jag också! Höstlovet ;) <3<3

2008-10-13 @ 18:08:40
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: Eriika

Svar till Peppe: Np ;) den är du värd efter allt xD

2008-10-13 @ 18:09:09
URL: http://erikaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0