Kvällen...

Följ min blogg med bloggkoll



I kväll så har jag kollat på AA (Andra Avenyn) Lika bra som vanligt ;) hehe
PLUGGAT & chillat ;)

Jag känner mig riktigt stolt idag. suttit och läst en av böckerna..
Visst har jag en massa sider kvar, men nu är jag på G igen ;)
Har även gjort lite till min redovisning i behovskursen! ;)

Tack min tvilling att jag har dig vid min sida som verkligen tjötar på mig.
Det är du som får mig att fatta allt! Utan dig så hade jag gått in i väggen ;) <3

Har precis haft ett väldigt  intressant samtalsämne med en polare.
Vi kom in på varför likadana saker har olika namn eller märken..
Det jag syftar på nu är tex. Varför finns det flera olika namn på potatisen?
Potatis som potatis..
alla olika sorter och märken på alla cigg.. Level, Next, Blend m.m
Cigg som cigg? De skadar ju bara ändå!
Vi kom även in på en diskussion om kärnfrukter..
Vissa tål inte äpplen, men kan äta bananer...
Det är la nästa lika mycket kärner i äpplen som bananer?!
Vi  kom på massa exempel, man skulle ju kunna sitta och prata om detta i flera timmar..
Visst, det finns säkert någon skillnad på alla sortet, men varför odla fam alla sortet?
Det är ju inprincip samma sak/saker.........



~
Det som vi hade va så underbart....
Jag trodde verkligen på oss, men nu är det kört!
Några vecker kvar nu tills den stora förändringen..
Hur känns det?
Om jag bara kunde så skulle jag ställa allt till rätta igen!
Jag saknar dig babe till tusen <3


Kommentarer
Postat av: othilia

Finns ALLTID här för dig! <3

2008-10-14 @ 22:30:24
Postat av: Daniel

Gått bra med ciggen?

2008-10-15 @ 01:02:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Limpaan :P

Tråkigt att det inte funkade lillan :( bara slå en pling om du behöver tala syss, Finns alltid för dej syss

2008-10-15 @ 06:20:04
Postat av: Liam

L* Irl?

2008-10-15 @ 14:27:25
Postat av: Rebecca

det blir bara en massa plugg hehe själv då?

2008-10-15 @ 15:13:43
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/
Postat av: Mattias

finns här syrran :)

2008-10-15 @ 22:39:00
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0