Loov!! xD

Underbart ;) hehe

Har varit hemma i drygt en timma, ska sova lite nu :)
När mamma slutar så ska jag åka och köpa skor xD hehe

Vi fick tillbaka våra historieprov i dag..
Jag blev inte chockad över mitt resultat..
Göra några uppgifter så är det bra sen ;) Kanske ett G?!
hehe Jag tänkte vara duktig och göra det nu när jag ändå har tid, men men SKRÄLL att jag ska glömmer boken i skolan :S


Jag, Othilia, Matte och Sandra slog vad om att ifall vi skulle få  G på provet så skulle Othilia vara nykter över lovet och  Jag skulle springa näck inne i Skövde och Sandra och Matte kommer jag inte ihåg.

Som ni kanske förstår så var jag helt säker på att jag skulle få ett IG.

Så jag tog en sak som jag visste att jag aldrig skulle göra..

Men lilla Othilia då, hon sa att hon skulle vara nykter hela lovet  om hon fick ett G och vem fan får inte ett G?! hahaha Lycka till Othilia! Detta ska bli roligt att se ;)


Med tanke på att det är ett nytt ämne för i år, man skulle plugga in drygt 80 sidor och drygt 40 frågor.. så är det kanske inte så konstigt att jag inte fixade det. hehe

Hepp nu så ropar sängen på mig.

Ha det bra

Kyss  ♥


Kommentarer
Postat av: Lillis

Du är kass Erika! hihi det är verkligen SKRÄLL att du glömmer dina böcker

2008-10-24 @ 13:52:29
Postat av: Xonx

SV. Tackar :D

Lägg gärna till min blogg som favorit på bloggkoll.se :)

2008-10-24 @ 14:17:58
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Mathias

Det är alltid kul att näcka i småstäder :P Haha.



Jag är i Skövde och jobbar hos en kund som jag har här, ska flytta några av deras IT-system i helgen så jag är här och gör förberedelser. :)

2008-10-24 @ 15:50:10
URL: http://homot.se
Postat av: Mattias

Om jag skulle få g skulle jag supa hela lovet :P

2008-10-24 @ 17:20:33
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0