Måndag..

Nemen halloj alla glada läsare xD

Först vill jag säga förlåt speciellt till de personer som har tjötat på mig nästan hela dagen att jag ska blogga..
Förlåt att jag inte gjort det tidigare!

Första dagen på lovet och det känns verkligen! xD

Låg och kollade på Sex and the city filmen  i natt... Skit bra!

Vaknade runt 11 och drog sedan till min älskade farmor med mamma och Lillan.


Min farmor skulle ta ett prov på mig och se om jag hade diabetes.. (skolsköterskan tror det) det tog typ 10 minuter innan hon fick sticka mig, va skiit rädd.. haha hatar sprutor och grejjer. Men ändå så har jag piercingar. Det är något som min farmor verkligen inte fattade. Hehe  
Min farmor och några till i min släkt har diabetes, därför så brukar jag kolla mig men har inte gjort det..
hehe har inte orkat ;) hehe

"provsvaret" såg la ut så där... det var inte skit bra och inte skit dåligt..


När vi kom hem så chilade jag bara :D Underbart det också.

Nu så ska jag sova, eller snart i alla fall ska upp tidigt i morgon.

Måste hitta kläder till Liisans och Pelles fest xD hehe köpte en tunika, menden är tyvärr svart..
har jag den på mig så kommer jag att vara helsvart! Inte så lyckat kanske.. hehe


Men men, ni får ha det så bra.



Så här såg jag ut i dag ;) hehe


Kyss  ♥

Tack min älskade Liisan att jag har dig vid min sida.
Du betyder riktigt mycket för mig!
Tack för att du lyssnar och finns där när jag behöver.
Tack för att du alltid har tid att lyssna på mig, att du inte tar mig för givet när jag inte mår bra.
Du är en äkta vän!
Såna som dig borde det finns fler av.
Det är inte alla som får ha en vän som dig..
Jag, är därför extremt lyckligt lottad!
När du mår dåligt så mår jag dåligt, när du är ledsen så är jag ledsen, när du är arg så är jag arg!
Jag lovar att vi alltid ska hålla ihop! Jag kommer alltid att finnas vid din sida..
Regn och minus grader som solsken och 50 +...

Om vi skulle bo 1000-tals mil ifrån varandra så skulle du ändå betyda lika mycket för mig, du skulle alltid kunna ringa eller bara komma hem till mig. Min dörr är ALLTID öppen för DIG!
Haha ..

JAG ÄLSKAR DIG LOUISE LARSSON<3


Kommentarer
Postat av: Liam

SNYGGAST I STAN (L)

2008-10-27 @ 23:02:52
Postat av: Liisan :)

Fyfan vad fint skrivet. Jag kan aldrig slå det. Är bara så himla tacksam för att du finns här för mig nu när jag är lite nere. Älskar dig och du kmr alltid att betyda mest för mig <3

Älskar dig min ängel

2008-10-27 @ 23:12:30
URL: http://liisliisliis.blogg.se/
Postat av: Liam

Heto(L)

2008-10-27 @ 23:21:06
Postat av: Kalle med flera!!!

En varm halsning från afghanistan!Vi saknar dig erika.men snart sa kommer vi hem och da ska vi allt ses igen.Alla har nere halsar.Har vi tur sa kommer vi hem innan jul.aker du med till orebro da?Alskar dig och saknar dig till tusen/Kalle

2008-10-28 @ 00:01:58
Postat av: *

SÖTASTE ÄVER

2008-10-30 @ 12:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0