Nemen...

Snart så äre slut på denna veckan..
Shit va tiden går fort. O det är nog inte bara jag som tycker det!

I dag va det en ganska chill dag i skolan. Hade skit tråkig lektion på morgonen, kommer inte på va den heter.. Kanske äre skapande eller nått :S haha
Sen va det Ecos lektion..
Bråk bråk bråk..
Vissa i klassen är så jävla dåliga.. Aja nog om det.
Sen va det historia.. Its nice, men ska ha ett stort prov på fredag :S
Shit.. Så vi gick igenom alla frågorna..
Sen va det idrott.. BÄSTA lektionen på länge!
Hade det fan skit kul i dag xD

Efter skolan så blev det stan ;) med några av mina babe´s :)
Vi skulle köpa en present till våran lilla Josse i våran klass som fyller 18 den 10 oktober xD
GRATTIS JOSSE <3

Men självklart så kan inte jag o Otto gå hem från stan utan att ha köpt något. hahaha
speciellt INTE OTTO!!!!! skräll att hon ska handla saker varje dag ;)
Men gillar dig ändå min tvilling, Vi föralltid!! ;) hehe
Tack så mkt darling för att du finns vid min sida. .
Nu så ska vi fan kämpa igenom all skit tsm!
Jag vill inte tänka på hur det kommer sluta efter studenten, tappar vi kontakten så vet de fan vad jag kommer att göra!
Du är fan som min tvilling, haha dom flesta tror ju att det är så. 
O jag är glad över att få vara lik dig o inte något annat fetto! haha
Det spelar ingen roll om det är en skit varm sommar dag eller en iskall vinter dag, jag kommer alltid att stå vid din sida. Och vill aldrig släppa dig.. Hahaha NU ÄRU FAST ;)

Eriika <3 Othilia = Föralltid ♥


Underbar dag idag. <3

nu så blir det till att gå ut med en av mina vovvar, sen blir det till att läsa historia.
Ha det gött alla! <3

Kyss ♥


- Hela natten låg jag o funderade på oss..
Hur vill vi ha det?!
Hur kommer allt att bli när du drar heto?
Shiit, tusen frågor utan svar!
Allt känns så hemskt, när man väl verkligen blir kär så skiter sig allt!!
Varför?
Jag gillar dig heto ;) <3

Kommentarer
Postat av: othilia

haha,, äsch.. så mkt handlar jag väl inte (A) hahaha .. älskar dig!! <3

2008-10-08 @ 20:12:07
Postat av: Annah

Saknar dig gummz! ring någon dah

2008-10-08 @ 20:17:34
Postat av: .

Jag :0

2008-10-08 @ 20:34:25
Postat av: Epa und Rolf Solution

Frågestund på Huggsexa. Garanterat svar på ALLT!

2008-10-09 @ 12:23:30
URL: http://huggsexa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0