Onsdag kväll..

Halloj alla glada läsare xD

Tack min Liisan för en underbar dag!
Såna här dagar behöver man verkligen när allt är skit!
Tack hjärtat, för att du lyssnar <3

Som sagt, har varit med Liisan i dag, Vi har flötat och kollat på film xD hehe

 I morgon så blir det jobb från 15.00 - 21.00 xD
Underbart heheSaknar alla på stället som fan..
Bli så skönt att komma till jobbet och få tänka på annat, vill inte tänka på allt runt om nu!
Ska bli kul att komma tillbaka och träffa alla :)


Nu under kvällen så var jag ute och gick med * :)
Det var riktigt roligt att träffa dig igen, för dig så kan jag säga allt! 
Vill verkligen att vi ska bli bra polare igen.
Du är den ända killkompisen som jag under en lång tid alltid har kunnat säga allt till!
Du lyssnar och du förstår, du får en att må bra!
Tack för att du finns.. :)


Nepp, nu så blir det allt sängen!


Sovgott alla läsare <3


Kyssar ♥


Kommentarer
Postat av: *

Tack själv att jag får vara en sånn stor del av dit hjärtat.

2008-10-30 @ 12:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0