Onsdag..

Nemen Hallå alla glada läsare xD

Äntligen är det onsdag.
hehe har gått runt och sagt att det är onsdag heela veckan ;)

I morse när man gick ut så ville man verkligen bara gå upp och lägga sig i sägen igen...
Det spöregnade och blåste som f*n!

Då önskade man verkligen att man bara kunde få vara hemma och dejta sängen ;)

I dag så var det projektdag. Det var riktigt roligt!
Vi satt i skolan och jobbade fram till 11 sedan drog jag, Elin, Emelie, Matte o Othilia upp och käkade pizza :D hehe
(Malin drog hem)
Väl framme på pizzerian så dampade vi gärnet! Haha eller aah Matte gjorde det iallafall ;)
hehe Han skulle säga något och började meningen med: När jag var liten och fet..
haha kommer inte riktigt ihåg orden som han sa, men det var något i stuk med det. Hehe..
Snacka om att vi 4 brudarna as garvade eller.. hehehe
Vi satt o drog massa skämt och snackade om de första dagarna i 1:an..
Dom andra gästerna måste ju ha trott att vi inte var fullt normala eller att vi hade gått på nått.. haha


Elin med hennes rinnande talrik , och sölade gärnet ;)

Othilia med hennes kommentarer och lika mycket sås där.. haha

Emelie med hennes jävla skatt och berättelser

Matte med hans minnen ! hahahaha

Och jag då, jag bara satt där och garvade ;)
Dagen kunde inte bli bättre! Tack babe´s   ♥


Dagen i övrigt :


Mamma kom och hämtade mig vid 13.30 hos Othilia, vi åkte och hämtade lillsyrran och sedan hem.
Mamma och jag stod och lagade mat, så skulle jag ta fram Ketchup.

Jag: F*n vi har nästan ingen Ketchup!!

Mamma: aah men då får vi dela på det som finns..

Men men, eftersom att det var lilla klantiga jag som höll i den.
Och vad tror ni inte att jag gjorde??!!



Tro f*n att jag tappade den så att all Ketchup flög över allt! Hahaha Ajaj..

Sedan drog vi till Maxi för att handla och då köpte jag 3 nya lampor ;) underbart! :D hehe

+ att Lillsyrran typ slår upp dörren så hårt på bilen, så att listen flyger all världens väg.. haha vilken dag!!
Jag, Mamma o carro ska inte vara tillsammans, vi bara härjar! xD

Stackars lilla Othilia som ska vara med oss heela Söndagen ;)



Jag & Lillan (Min lillsyrra Carro) för några år sedan <3





Nu så ska jag nog ut med MrX..
Ni som undrar varför jag skriver MrX, här får ni svar på det ;)

Han vill inte att jag skriver ut hans namn på min blogg.. Sorry

Ha det gött alla!

Kyss ♥


Kommentarer
Postat av: Liam

Skräll erika..Du ska inte vra ute på äventyr!

2008-10-22 @ 20:00:44
Postat av: Carro

ahahha fan vad kul det var när ketchupen åkte iväg på golvet ;D du det vafan inte jag som gjorde sönder den dära saken på bilen ju !! fan vad kul inte skratta så mkt som idag (: Älskar dig syster fyfan vilken bild du har :(

2008-10-22 @ 20:09:17
Postat av: Othilia

Ne jag vet :O stackars mig. får be till gud att jag kommer hem oskadd! :P

Men jag tror det ska gå bra, så länge inte du sitter i fram!!!! :P

hehe älskar dig sessan! <3

2008-10-22 @ 20:14:29
URL: http://othiilia.blogg.se/
Postat av: Mattias

fyy fan va kul de var idag :D

"På min tid som liten och fet(...)" xD

2008-10-22 @ 22:20:16
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0