Söndag kväll..

Helloj..
I dag så har det inte hänt alls för mycket.
Min underbara mamma har fixat mitt rum i dag xD
* Tack mamma, Jag älskar dig *

MINE ;D  Äntligen så är den fixad ;) hehe



I går kväll så blev det en promenad med MrX ;) haha Riktigt trevligt, måste jag säga..
Jag är så sjukt glad över att vi kan träffas igen utan att folk ska snacka...
Sedan blev det en åk tur till Lillis för att säga grattis.
GRATTIS på 20-års dagen grabben!
Snart så ses vi igen ;) haha hoppas att du inte är så full då xD

Nu så sitter jag här och ska snart börja fylla alla mina hyller, men har inte orken just nu... hehe
Får göra det nu så att jag kan kolla på Andra Avenyn xD The best .. Haha

Nog från mig idag..
Ha det bäst

Kyss  ♥

Kommentarer
Postat av: Lillis

Tack baby!jag lovar att jag ska vara nykter nästa gång.Älskar dig blondie! (L)

2008-10-12 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0