Söndag..

Va på Ullared och lager 157 i dag med mamma, Lillan och Othilia <3
Tack för en underbar dag!
Ni betyder riktigt mycket, kul har vi det tillsammans iallafall! hehe
Älskar er <3

Handlade mycket ;) hehe alltid lika kul.
Ändå så gick jag och Othilia inte igenom allt :(
hehe Vi får köra en vända till xD hehe

Vi åkte från Skövde vid typ 6.30 i morse..

Vi kom fram precis när det öppnade.. MEN MEN

Vi fick allt stå i regnet ändå.. Det regnade heela vägen ner och när vi stod i kön, Vi stod la i den dära kalla, blöta kön i drygt 30 minuter eller nått..
MAX 30 minuter
, men redan efter 1 minut så va man pisseblöt! Hehe


När man kom hem runt 5-tiden så somnade man självklart!
Othilia skulle ha kommit i hit och lekt, men lilla jag somnade som vanligt!
Gaah, min säng är livsfarlig ibland ;) hehe


Nu så ska jag kolla på Sex and the city - movie ;) sedan sova ett par timmar till :)


Bilder på de två svamparna ser ni i förra inlägget xD hahaha


Ha det gött alla!


Kyss ♥



Kommentarer
Postat av: Othilia

Underbart! <3

2008-10-26 @ 21:36:41
URL: http://othiilia.blogg.se/
Postat av: Robin

Verkar som du har haft en härlig dag :)



Kul att du gilla den :)

2008-10-26 @ 22:57:09
URL: http://robinakyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0