Tisdag

Oooh. i går så somnade jag tidigt. Ber om ursäkt för det.

I dag så va det skola igen då. kom dit precis 8.. haha men som tud va så hade inte Linda min lärare kommit än xD hehe
Vi i min klass har nämligen bestämt att dörren ska vara låst när vi börjar.. Ooh, gäller att komma i tid. Annars får man typ en halv timma skolk eftersom att alla lärare ska snacka så mkt. hehe
 Annars så va det en lungt dag i skolan, Fick tillbaka våra svenska prov i dag..

Fick ett brev i dag från min chef..
Det var verkligen ett positivt brev..
Hon vill tydligen att jag ska börja jobba där när jag har tagit studenten! underbart! xD <3

Hepp, nu så ska jag plugga.. Shit. va ofta jag börjar göra det. men kanske är lika bra det ;) hehe
Skolan har ju varit som en tryghet, men är inte det längre.. bara ett ställa med massa mäniskor som ställer krav!
Ha det gött alla..

Kyss



L...
Är så glad att jag har dig, Vill Aldrig förlora dig..
Det är verkligen hemskt att tänka på vad  som kommer att hända om typ 1 månad!
Shit, Tiden går verkligen fort när man är kär.....
Du betyder sötnos <3


Otto, min otto.. haha
Nu så får du ju kämpa! Inte lämna mig själv.
Det får man inte!  xD hehe
Älskar dig sessan min o kommer alltid att finnas här för dig <3

Kommentarer
Postat av: othilia

Jag älskar dig hjärtat! <3

2008-10-08 @ 20:10:44
Postat av: Liam

Jag tänkte komma till dej i helgen.går det?ring mig älskar dej

2008-10-08 @ 20:18:31
Postat av: Liam

alla hälsar

2008-10-08 @ 20:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0