Torsdag kväll..

Helloj alla glada läsare :D


Idag så följde Sara med mig hem efter skolan ;) hehe
Vi hade kafferep och så har jag fixat till hennes blogg lite ;)
När hon drog så hade jag inget att göra..
Ni / du ser kanske att jag har fixat till min blogg lite, hade som sagt inget att göra. hehe

I morgon så ska min projektgrupp ha möte igen med några assistenter.
Den sista assistentgruppen, av 4 stycken :)

Redan vecka 45 så börjar vi med vårat projekt, eller aah med våra möten med eleverna på 4års :)

Ska bli riktigt roligt.


Även i dag så har skolan hjälpt oss lite, dom har beställt tröjor till oss :D Gött!

Tack så mycket till några rektorer på Kavelbroskolan ;) hehe


Nu så ska jag och Othilia bara köpa textilfärg ;)


Hepp, nu så ska jag försöka sova snart, mötet börjar 07.20 detta också. Lite tråkigt bara att det är så tidigt,  våran första lektion är lixom inte förens 08.30..
Men ibland så får man offra en liten sovmorgon..


I morgon kväll så blir det en Eriika och Liisan kväll xD Underbart! <3

Ha det bra och sovgott!

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0