Torsdag kväll...

Hej alla glada läsare..


I dag så var man tillbaka på jobbet.
 Och det som jag skrev tidigare, att det skulle vara underbart var sant!
Det var helt underbart att komma tillbaka xD

När man går in genom basens dörrar så glömmer man allt! Så underbart


Nu så blir det till att dra mig ut i det vackra värdet.. Ska ut med MrX en sväng xD
Nemen Ser ni inte att solen lyser, det är ju nästan 45 grader varmt.. hahaha

Läste förresten igenom era kommentarer, synd att det är så få som har skrivit när jag kan se att jag har drygt 600 läsare om dagen.. Lite tråkigt

Om ett par timmar så går även min tid ut.. Tomas, grattis du vann över mig som vanligt..
Jag har bara lyckats få ihop 12 stycken, jag skulle ha minst 15 stycken innan den 31/10 kl. 14.00
Kan inget annat säga än
GRATTIS Tomas.. DU vann igen!!

Och även ett stort grattis till min älskade mamma som fyller år om ett par minuter.. 
Ska in och väcka henne snart ;)
haha elakt, men va fan! ;) den 31/10 är det hennes dag..
Ojoj, vad har jag då köpt till henne?
INGET.. :S
haha men jag har min plan.. 
Hon vlll så gärna gå på Nanne grönvall så hon ska få en sådan biljett av mig..
Bara jag slipper gå med xD haha
Så GRATTIS MIN ÄLSKADE MAMMA PÅ DIN FÖDELSEDAG! <3

Men ni får ha det så bra alla läsare! Ni betyder <3

Kyss ♥

Tråkigt att det ska behöva bli så här... Men inget att lipa över..
Sorry babe, men din tid är ute.... 
Du är en person i närheten och en helt annan person när du är några mil härifrån..
Glöm mig, glöm oss, GLÖM ALLT!!!


Kommentarer
Postat av: Liam

Grattis mamma elisabet! Jag ringer dej nu.ser att du behöver prata(L)älskar dej

2008-10-31 @ 00:04:52
Postat av: Miccee

du får hälsa elisabet grattis. hälsa henne att jag saknar er oxå

2008-10-31 @ 00:07:06
Postat av: Carrro

Grattis morsan ;D haha

vi får köpa tillsammas då för har inte heller köpt nått ;P <3

2008-10-31 @ 00:19:04
Postat av: Lillis

Hälsa grattis till elisabet..

ringer dig NU älskar dig (L)

2008-10-31 @ 14:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0