:)

Stockholm fredag - lördag :)
Riktigt roligt.
Jag och Philip delade rum och Liis och Sebbe, men man kunde fan tro att alla vi 4 hade samma eller att lilla Liis bodde med mig och Philip. haha
Vi var alla i mitt o Philips rum. Liis hade sitt smink, Skor och kläder hos oss.. haha
Men jag älskar dig liisan ändå ;)

happ, stockholm nu då.
Vi bodde på att jättefint hotell.
Hotellet heter Rica Hotel.. xD
Vi bodde på 10 vångingen. Allt var skiit fint.
På fredags kvällen så gick vi ner o käkade lyx mat i resturangen på hotellet.
sen så chillade vi lite med några cider och öl framför tv.
Lördagen så fixade vi oss och drog in till stan runt 12. Underbart.
Blev inget köpande för mig, förutom en ring till näsan. xD
Vid 3 så blev det hemfärd :(
Haha men tro det eller ej.. Dom bygger om på E4 och E20 så vi körde fel..
Vi kom på det efter det att vi hade kört igenom Norrköping och allt..
så det blev till att ströga genom grenna o allt xD det var kul ändå.
Några timmar extra men va fan. Kul hade vi det iafl!
Denna resan betyder mycket för mig.
Jag hoppas att vi kommer åka iväg snart igen!

Bilder från stockholm finns på min bdb..
där heter jag Eriikaaberg xD


I dag så börjar Andra avenyn igen xD Niiice ;)

Nu så ska jag ut o gå lite innan AA börjar.
Ha det bra alla..

Kyss   ♥

Kommentarer
Postat av: Annah

Kollade precis på din bilddagbok. va fin du är!

2008-09-21 @ 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0