Hajk i morgon..

Yes, i morgon så äre den första hajken för mig och klassen ( BF3 ) xD
Vi ska ha två stycken.
Vi åker från skolan i morgon vid lunch och kommer hem på Torsdag eftermiddag..
Det ska bli nice...
Hoppas att vi får det roligt och många minnen ^^


Dagen då :

Skolan från 08:00 - 15:00..
Sedan va det dax för ett utvecklingssamtal..
Alltid lika närvös. men det gick riktigt bra xD
Min lärare sa bara bra saker. att jag kämpar och är bättre än förr..
Mitt första år på Bf var inte alls så bra.. hehe men men, alla mognar jue ^^
Sedan va det dax att åka o jobba lite.. Nice.
Jag o min " friend " åkte hem till mig, vi fikade, hon fick träffa mina hundar och vi va ute och gick xD
riktigt gött och nice :)
Hade henne några timmar, sedan blev det till att handla inför hajken.
Måste ju ha massssa goodis.. ;D GÖTT!
Nu så sitter jag här, har nästan packat klart.
Herregud va saker man packar ner..
ska vara borta i drygt 2 dar...
men har med mig en skit stor väska. haha
Tjejjer ;) * Tss
Hahahahahaa.. ser ut som om jag ska vara borta en vecka eller nått.
Har ju sovsäck, kudde o luftmaddras med mig så får skylla på att det tar mycke plats;)

Sitter o kollar på Andra avenyn samtidigt som jag skriver..
Riktigt bra asso xD

Men nu så börjar Desperate housewives xD <3
Its the best fan ;)


Aja ha det bra alla...
Ta hand om er.

Kyss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0