Måndag 1/9 -08

Sjuk sjuk sjuk .. Fan va tråkigt, man orkar fan inget :(
Har varit sjuk sedan lördag. men men det går la över som allt annat :)

Varit skit duktig i dag o pluggat lite o varit ute och gått. tyvärr så gick jag inte så långt. Orken har man fan inte nu asso..

Du är verkligen en manshora!!! OMG
Senast i går så sa du att du inte gillade henne o massa skit. O du hade tid med mig.. Några timmar senare så älskar hon dig, snackar som om ni vore tsm o du har absolut inte tid med mig.. :S HERREGUD!
Hur fan kan jag gång på gång gå på ditt jävla skit snack?! :O
Lika jävla dum varje gång........... Jag går verkligen på ditt skit snack.
du kommer säkert känna dig träffad o då vill jag att du hör av dig så att DU kan snacka med mig om hur du vill ha det!
Jag vill höra sanningen! SVART PÅ VITT!


Pirjo ringde mig nyss...
Jag är en av vinnarna i Blås grönt tävlingen!!!
Hahahahahhaha
En digitalkamera blev det allt ;) Faan asso.. kanske ska sattsa på att bli nykterist ändå ;)
Stolt som fan. xD  Får man vara det ? 19 år o nykterist, är det så det kanske ska vara?!

  Loove is the shiit ;)



Sitter här o dricker mitt vatten :( Det ända som jag kan svälja.. detta är illa! Jag vill ha MAAAAAAAAAAAT..
Brukar inte vara mat beroende men när man väl äre så kan man inget käka :'(
Blää för att vara sjuk, allt som man planerar går ju åt helvete då :(
Skulle ha blivit krogen på Torsdag med ett par vänner som jag inte har haft så mkt kontakt med på sista tiden..
men nu blir det ju omplanering
Ligger o kollar på hundar & lägenheter nu xD its very nice ;P hehe
Vill ha en egen liten vovve.. :) o ett eget ställe.. Där jag kan vara heeelt själv. Slippa allt o alla som jag inte vill träffa!
Några verkar ju tro att mitt hus är ett hotell som man bara kan komma till när man vill o BARA GÅ IN :O
Hade jag aldrig vågat med mina vovvar . hehe

nu blir det en liten rökpause. Hörs om någon timma el så ^^
Pusshej ♥





Tillbaka :)
mig blir ni inte av med ;) hahahah

Varit ute o snackat lite med en polare över några cigg o några vattenflaskor ^^
Gött som fan!     Skulle inte sitta fel med en stooor jävla chips påse eller nått nu..
GOOOODIS   ;G
Cola ;D
Omg.. på tal om Cola..
Har jag gått med i ett väldrigt dumt vad,  tror jag..
jag o en polare har slått vad om att han inte ska dricka en ända droppe alkohol på 2 veckor o jag ingen cola på 1 vecka..
Shiiit. detta kommer bli spänande. jag som är beroende av cola.. :(

Får nog aldrig nog av att skriva .. Tycker att det är fett roligt. bara bli av med allt.
I skolan i dag så hände det inte allt för mkt. * Skräll
Några 1:or som skulle vara tuffa o börja kaxa.. Herregud då kan man ju inte ha allt för bra liv asso..
Fattar mig inte på folk som bara kaxar.. Varför lixom inte hitta på något annat att gör?
Okej, vi kanske bor i en jävligt dryg stad men va fan nått måste det la finnas att göra i lilla SKÖVDE!
eller?
Det värsta av allt var att dom börjar kaxa om världens mesigaste sak oxå..
var någon jävla brud som är kåt på min polare som jag är med ibland..
så hade hon fått för sig att det var nått mellan mig o min polare..
men istället för att gå på mig själv så skickar hon sina kompisar :O
MOGET?!
aja Skövde måste la ha några töntar oxå ;)
den sved tror jag xD haha

nog från mig i dag tror jag iafl :)

VAR GLAD ....

PussPuss ♥




Kommentarer
Postat av: Stina

Men lilla gumman Jag känner inte dig men kan verkligen förstå hur du känner! Han borde verkligen dö. Hoppas att allt löser sig! Står på din sida/Stina

2008-09-01 @ 17:09:06
Postat av: Annah

Killar är idioter!!!!

Bry dig inte om han

2008-09-01 @ 17:48:57
Postat av: Stefan

2008-09-01 @ 18:27:03
Postat av: Stefan

Lille vänn. Jag skämms för att vara kille ibland. vilken djäkla idiot. du är ju hur söt som hälst.

Hoppas att du är stark och kämpar

2008-09-01 @ 18:29:03
Postat av: Henke

Grattis sötnos

2008-09-01 @ 21:58:11
Postat av: Mattias

Jaja, någon måste göra de också... men varför inte ta de själv?

2008-09-01 @ 23:57:50
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: Linda R

Du är en jävel på att skriva

Vem har lärt dig allt?

Kärleken är bajs men kämpa

2008-09-02 @ 00:31:04
Postat av: Josef

tja har kollat igenom hela din blogg nu o jag håller med Linda R Du är en jävel på att skriva

=) Skriv så att det ryker!

2008-09-02 @ 11:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0