Onsdag 3/9 -08 Natt

Hello igen xD

Kom in nyss, varit ute o jiddrat lite med Patrik :)
Jävligt gött att snacka med dig. Oooh han lämnade även Arn filmen till mig :D
nu har jag nått att göra i natt!
Haha, vi kom på att vi skulle kunna skriva historia om  våra liv både tsm o var för sig!
Det skulle bli en jävligt låååång historia....

Gaah.. Varför blir det såhär hela tiden?!
Vad gör
 JAG för fel?
vad gör DU för fel?
vad gör
VI för fel?
hur vi än gör så blir det bara problem!
Jag vill inte ha det så. jag vill att allt ska funka!
Jag kommer inte säga hur jag vill att det ska funka ;)
Friends or not?!


aja ska kolla på film nu..
Ha det bäst alla xD

Kyss

Kommentarer
Postat av: Peppe

Du gör inget fel!

Du är nog en ängel med dit blonda hår (L)

2008-09-04 @ 17:28:45
Postat av: Yeeja

Skriv en historia. Jag blir nyfiken

2008-09-04 @ 19:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0