Plugga..

Matte drog precis från mig..
VI har suttit hemma hos mig o pluggat.
Shit, så mkt som jag har fått ihop i nu ikv har jag nog aldrig gjort på en dag xD
Hehe har fått ihop mitt arbeta om Dödshjälp.
Nu så ska man bara renskriva det sedan är det färdigt.
Då var arbetet inom religionen klart snart ;)

Jag vill tacka dig MATTE för allt du gör för mig..
Du är min ängel utan vingar ;)
Du finns om jag vill snacka eller om jag vill ha hjälp med något! 
Du är speciell .. Älskar dig lillebror <3

    Vänner föralltid


I morgon så är det skola igen då..
låång dag.. :(
8.00 - 15.05 meeen ......
Ska ha möte med min projektgrupp o våran handledare efter skolan.
Så blir la till att sluta vid 16 eller något sådant.

Ha det gött tills vi hörs nästa gång ;)

Puss på alla mina läsare ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så söta tillsammans. Varför blir inte ni tillsammans? Ps. Du har fina ögon! riktigt fina

2008-09-16 @ 21:52:09
Postat av: Eriika

Svar till anonym...

hahha du är inte ensam om att tycka att vi är söta tsm. nepp.. det går inte. han är som en bror ;)

Tack så mkt, jag själv gillar inte mina ögon! hehe

2008-09-16 @ 23:42:31
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är söt och bra på att skriva blogg.läser den varje dag

2008-09-17 @ 00:33:48
Postat av: Mattias

Tack själv syster<3 du är min ängel utan vingar:) du betyder väldigt mycket för mig, bara höra av dig om det är något<3

2008-09-17 @ 18:35:20
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0